    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Thu, 18 Feb 2010 21:50:11 +0100
    <hkl0dg$ot8$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkm7mf$ei6$1@inews.gazeta.pl>
    <hkm9p5$94t$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkmbt7$8a$1@inews.gazeta.pl>
    <hkmi30$gmt$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkps26$sig$3@inews.gazeta.pl>
    <hkq2gd$gsh$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkskfe$gnj$1@inews.gazeta.pl>
    <1ovt0nzt86c10.1hhiebi18xvue$.dlg@40tude.net>
    <hkt30o$2md$1@inews.gazeta.pl>
    <1i97scx7isvj2$.fzk7gd6uyufs.dlg@40tude.net>
    <hkvm8a$87k$1@inews.gazeta.pl>
    <sh3vfysegqe7.1h9ho6pxh30a8$.dlg@40tude.net>
    <hl12ld$fd8$1@inews.gazeta.pl>
    <1evc9r3ali0ac$.xip2epuj0hg1.dlg@40tude.net>
    <hlj44f$nu0$1@inews.gazeta.pl>
    <10cvuodgu0v8c$.sycd9e6qs89q.dlg@40tude.net>
    <hlk49t$od8$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <hlk8eq$c58$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 21:37:46 +0100, de Fresz napisał(a):

    > Może nie wielokrotnie, ale wciąż przewyższa. I ja np. tego za
    > cholerę nie rozumiem, ale już mniejsza o to.

    Blackberry zaczęło wcześniej.

    > Owszem, nawet nie tak mało. Nawet Kena Rockwella można sobie w tej
    > formie kupić.

    :) To żeby choć trochę trzymać się tematu grupy :)

    > Zwłaszcza do stacjonraki, które w większości nie mają BT.

    Moja ma. Podobnie jak laptop z którego korzystam w pracy.

    > Przy smartfonach noszenie ładowarki często bywa koniecznością, nie jest
    > to tylko wada iP. Fajne jest w nim to, że z kabla do synchro można go
    > ładować z dowolnego USB.

    W SE też to tak działa, więc to żadna rewolucja.

    > Na pewno. Nacisk ze strony branży muzycznej jest wciąż olbrzymi.

    Apple nie był pierwszy który zrezygnował z DRM.

    > Zresztą nawet to złe Apple już dawno przekonywało wydawców, aby odeszli
    > od DRM, ale ci są dość odporni na argumenty i to co dzieje się na rynku
    > dociera do nich z wyraźnym opóźnieniem.

    > Chodziło mi o Zune Store - konkurenta iTMS.

    No to nisza niszy póki co.

    > I z ZS AFAIK też.

    Być może.

    > Mniej objętościowo i wagowo.

    Netbook waży koło kilograma. Parędziesiąt gramów klawiatury osobiście mi
    nie robi żadnej różnicy.

    > Na P1 z teotretyczną obsługą Flasha chodziło szmacianie.

    P1 to staroć.

    > OK.

    EOT w takim razie.