  • Data: 2019-08-16 14:19:25
    Temat: Re: Lutownica transformatorowa
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Przeczytalem ze na okolicznosc itp masz przetwornice zeby w samochodzie
    > cos lutowac. Ostatni raz w samochodzie lutowalem przewod do sygnalu w
    > 126p. Ze czterdziesci lat temu to bylo.

    A ja w zeszły weekend.

    Fakt, że nie zdarza się często, ale czasem się zdarza.

    Oscyloskopu w samochodzie użyłem raz, ale użyłem. Jakbym nie miał
    przetwornicy, to nie mógłbym użyć.

    Generatora ozonu użyłem dwa razy. Jakbym nie miał przetwornicy, to również
    nie mógłbym użyć.

    Przetwornica to koszt poniżej 50 zł.