eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLutownica transformatorowa › Re: Lutownica transformatorowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.68!
    not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lutownica transformatorowa
    Date: Mon, 19 Aug 2019 15:57:59 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <qje9t6$ops$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    References: <1hj84tbru5q88.e3xnte06j1ga$.dlg@40tude.net>
    <3...@g...com>
    <qipgjq$g42$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <qipnq5$piq$1@dont-email.me>
    <6...@t...no1>
    <5d529ab6$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@t...no1>
    <qiuavj$fr4$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <1...@t...no1>
    <qj4fbd$fag$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <6...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.68
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 19 Aug 2019 13:57:58 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.68"; logging-data="25404";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:744868
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-08-15 o 22:36, Zenek Kapelinder pisze:
    > Ostatni raz w samochodzie lutowalem przewod do sygnalu w 126p. Ze czterdziesci lat
    temu to bylo.

    Mógłbym potwierdzić, ale jednak zdarzyła się potrzeba, że bez lutowania
    ani rusz.
    20 lat temu miałem MAZDĘ 626 która czasem (raz na miesiąc/dwa) nie
    odpalała, ale jak postała godzinkę to odpalała. Nie ma nawet jak
    zademonstrować awarii. Wyciągnąłem sygnały z różnych miejsc na LEDy i
    udało mi się wykryć, że problemem jest brak napięcia na pompie paliwa.
    Odcinał to immobilizer, którego nie podejrzewałem o awarię bo jak się
    dotknęło styków jego kluczem to było słychać, że przekaźnik 'pyka'.
    Jak zrozumiałem, że przekaźnik pytka, ale styki nie kontaktują
    zrozumiałem też dlaczego ile razy w takiej sytuacji zadzwoniliśmy po
    taryfę to samochód od razu odpalał. Zauważyliśmy taką zależność, ale nie
    kumałem wcześniej jak to działa - myślałem o zwykłej złośliwości
    martwych przedmiotów. Było na tyle pewne, że kiedyś odebrałem od żony
    telefon: "Cześć, dzwonię tylko aby mi odpalił. No to cześć."
    P.G.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: