    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lza sie w oku kreci...
    Date: Thu, 31 Jul 2014 02:34:38 -0500

    On Wed, 30 Jul 2014 19:51:17 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >No i właściwie jaki wniosek bo chyba nie zrozumiałem...? Naiwni byli
    >wtedy? KIS (Keyless Ignition System) stosuje wiele marek, fakt nie na
    >podczerwień ale jednak funkcjonalność już (dopiero?) w miarę
    >powszechna.

    Ten artykul to sprawozdanei z targow w Hannowerze w 1984 roku, na
    ktorych to targach przedstawiano "samochod przyszlosci" Oprocz
    elektronicznego zamka mial elektroniczny zaplon i wyswietlacze zamiast
    mechanicznych wskaznikow.

    Przypominam ze masowym samochodem w Polsce byl wowczas Fiat 126P, do
    ktorego podstawowego wyposzaenia nalezal kij do szczotki. Kij pelnil
    podwojna role: podczas jazdy podtrzymywal podsufitke, a podczas
    zapalania silnika sluzyl do uruchamiania rozrusznika.

    Samochod VW Golf nie byl duzo bardziej zaawansowanu w owych czasach

    A.L.