    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: MCU lub SOC z LoRa i wifi?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: 06 Nov 2018 15:33:42 GMT

    On Tue, 06 Nov 2018 14:25:31 +0000, cezar wrote:
    > Mam takie coś u siebie na biurku i działa:
    >
    > http://www.heltec.cn/project/wifi-lora-32/?lang=en
    >
    > do dostania na aliexpres za kilkanascie dolców

    Wygląda sexy, ale interfejsu Eth tam chyba nie podłączę?
    Widzę że to na bazie ESP32 - istnieją do tego jakieś fajne biblioteki
    które pozwoliłyby np. wykonać połączenie https? Wiki mówi mi że to ma ok.
    500 KiB RAMu, nie wiem czy styknie na obsługę TLS... (tym bardziej że
    potrzebuję tam wrzucić jeszcze kilka innych rzeczy)

    Mateusz