  • Data: 2019-09-25 21:38:34
    Temat: Re: MOnSter 6502
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Sep 2019 20:48:29 +0200, heby napisał(a):

    > Satelity psuje.
    > https://www.space.com/14791-solar-flare-radiation-st
    orm-satellites.html

    May threaten .... a ile do tej pory zepsulo ?

    Choc akurat tu latwiej uwierzyc, ze te promieniowanie moze uszkodzic
    zawartosc pamieci.

    > Kwestia chyba większej mocy i popsuje również sprzęt elektroniczny na ziemi:
    > https://www.newscientist.com/article/2150350-a-tech-
    destroying-solar-flare-could-hit-earth-within-100-ye
    ars/

    Czyli tak raz na 250 lat ? Mozliwe, takich notatek nie mamy.

    A co sie stalo 150 lat temu ? Jakies zrodla na te masowe awarie
    telegrafow w 1859 ?

    > Na marginesie: Chwile temu radiacja słońca stała się głównym podejrzanym
    > dziwnie często psujacych się "reaction wheels" generując dziury w
    > wykładzinie łożysk w skutek wyładowań elektrycznych.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=KibT
    -PEMHUU

    Byc moze, ale tu na Ziemi nam nie grozi ?

    > Ogólnie jakiś zapas triod by się przydał ...

    Ale prad skad ?

    J.