  • 11. Data: 2016-11-17 00:07:54
    Temat: Re: Wersja uproszczona art. 3.1 Re: Ma ktoś konto
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Nie rozumiesz - nie napisano wprost, ze nie wolno wjezdzac w kogos
    > wiec wolno. Taka nowo-logika odpowiednia na nasze czasy.
    > ---
    > Wyobraź sobie teraz, że prowadzisz samochód i DŁUBIESZ W NOSIE. Myślę,
    > że wszyscy tutaj rozumiemy, że takie działanie może narazić kogoś na
    > szkodę. Nie wolno dłubać w nosie czy .. jednak nie zrozumiałeś
    > przepisu ?

    Mozesz oczywiście próbować sprowadzac sprawe ad absurdum.
    Ale odpowiadajac na twoje pytanie - jaka szkode ma inny uczestnik ruchu z
    twojego dłubania w nosie?
    ---
    Ty czytasz w ogóle to, co się do Ciebie pisze ?

  • 12. Data: 2016-11-17 10:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > twojego dłubania w nosie?
    > ---
    > Ty czytasz w ogóle to, co się do Ciebie pisze ?

    A ty?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 13. Data: 2016-11-17 15:36:07
    Temat: Re: Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
    Od: Michal <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 listopada 2016 20:43:46 UTC+1 użytkownik Endriu napisał:
> [...]
    > popisał, bo mam parę tematów związanych z Passatem, ale póki co się nie
    > da.
    >
    > Może ktoś ma konto na tamtym zjebanym forum i wie co tam trzeba
    > zrobić, żeby móc tam pisać nowe posty ?. Pisałem tam parę dni temu do adminów
    > ale póki co zero odzewu, a jak wpisałem w google "co zrobić aby móc pisać nowe
    > posty na http://forum.vw-passat.pl/, to
    > mi wyskoczyło: przeczytaj regulamin, tam jest napisane.
    >
    > Jako, że nie mam
    > zamiaru czytać ich regulaminów, to może ma ktoś konto na tym zjebanym forum i
    > wie co robić dalej, żeby coś tam napisać

    Każde forum z zasady jest prywatne. Ich sprawa jaki mają regulamin. Jak ci nie
    odpowiada to idź na inne forum. I nie rzucaj tu mięcha, nie jestes u siebie w domu.
    Michal

  • 14. Data: 2016-11-17 18:20:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Michal"

> [...]
    > forum i
    > wie co robić dalej, żeby coś tam napisać

    Kto jest właścicielem Forum Romanum ? :-)

    Ich sprawa jaki mają regulamin. Jak ci nie odpowiada to idź na inne forum.
    ---
    Przecież mówi, że nie zna tego regulaminu to jak ma mu nie odpowiadać.

    I nie rzucaj tu mięcha, nie jestes u siebie w domu.
    ---
    Wziąłbyś się za czytanie tego regulaminu by koledze wyjaśnić a nie za
    grupowego ciecia robił :-)

  • 15. Data: 2016-11-17 18:22:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > twojego dłubania w nosie?
    > ---
    > Ty czytasz w ogóle to, co się do Ciebie pisze ?

    Czytam, zamieniłeś przepis o unikaniu stwarzania zagrożenia na przepis o
    zakazie wjeżdżania w samochody. A jak do mnie zwracasz się to z dużej litery
    poproszę.

  • 16. Data: 2016-11-17 19:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > A ty?
    > ---
    > Czytam, zamieniłeś przepis o unikaniu stwarzania zagrożenia na przepis
    > o zakazie wjeżdżania w samochody.

    Nie zagrozenie a szkode.
    Uwazasz, ze wjezdzanie w inny samochód jest dozwolone?
    Ze nie jest narazaniem kogos na szkode?
    Co miałes na mysli, przywołujac przykład z dłubaniem w nosie bo juz sie
    dalej do niego nie odniosłes...

    > A jak do mnie zwracasz się to z
    > dużej litery poproszę.

    Zwracanie się do kogoś z duzej litery nie jest obowiązkowe. Wynika z
    szacunku do tej drugiej osoby.
    No i to by było na tyle, patrz np. twoj post sprzed kilku chwil pt:
    "radzisz z pozycji swojego chlewu..."

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 17. Data: 2016-11-17 19:55:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > A ty?
    > ---
    > Czytam, zamieniłeś przepis o unikaniu stwarzania zagrożenia na przepis
> [...]

    Ojej, wybacz, tyle już było koncepcji interpretacji tego artykułu, że się
    pogubiłem na co stawiamy.

    Uwazasz, ze wjezdzanie w inny samochód jest dozwolone?
    ---
    Dokładnie tak :-) W tym przypadku nie tyle jest dozwolone, co istnieją
    konkretniejsze przepisy.

    Ze nie jest narazaniem kogos na szkode?
    ---
    Jak jest to jest, jak nie to nie.

    Co miałes na mysli, przywołujac przykład z dłubaniem w nosie bo juz sie
    dalej do niego nie odniosłes...
    ---
    Że może narazić na szkodę (jak w przepisie). Pisałem, nie czytałeś ?

    > A jak do mnie zwracasz się to z
    > dużej litery poproszę.

    Zwracanie się do kogoś z duzej litery nie jest obowiązkowe. Wynika z
    szacunku do tej drugiej osoby.
    ---
    No i ja tego wymagam

    No i to by było na tyle, patrz np. twoj post sprzed kilku chwil pt:
    "radzisz z pozycji swojego chlewu..."
    ---
    Od niektórych nie można wymagać. Jak uważasz, że pasujesz do tego grona to
    pisz, będę traktował adekwatnie.

  • 18. Data: 2016-11-17 20:30:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > ---
    > Dokładnie tak :-) W tym przypadku nie tyle jest dozwolone, co istnieją

    ROTFL

    > Ze nie jest narazaniem kogos na szkode?
    > ---
    > Jak jest to jest, jak nie to nie.

    Wow...

    > Co miałes na mysli, przywołujac przykład z dłubaniem w nosie bo juz
    > sie dalej do niego nie odniosłes...
    > ---
    > Że może narazić na szkodę (jak w przepisie). Pisałem, nie czytałeś ?

    No to pytałem - na jaka szkode? Na babola na ulicy?

    > Zwracanie się do kogoś z duzej litery nie jest obowiązkowe. Wynika z
    > szacunku do tej drugiej osoby.
    > ---
    > No i ja tego wymagam

    hahaha
    na szacunek sie pracuje a nie go wymaga.

    jw.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 19. Data: 2016-11-17 20:37:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > No i ja tego wymagam

    hahaha
    na szacunek sie pracuje a nie go wymaga.
    To pracuj

  • 20. Data: 2016-11-17 20:38:33
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > hahaha
    > na szacunek sie pracuje a nie go wymaga.

    To jest piękne...

    Typek, którego proszą o cytowanie zgodnie z zasadami pisania na Usenet,
    wymaga szacunku. Już pominę rusycyzmy

    Ba, można prosić o stosowanie sie do zasad, ale i tak gamoń zignoruje.

    --
    'Tom N'