eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetMaksymalnie cichy a przy tym wydajny komp (jako media center i serwer plików) - Wasze propozycje › Re: Maksymalnie cichy a przy tym wydajny komp (jako media center i serwer plików) - Wasze propozycje
    From: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Maksymalnie cichy a przy tym wydajny komp (jako media center i serwer
    plików) - Wasze propozycje
    Date: Fri, 02 Jan 2009 17:07:34 +0100

    Osoba jancio napisała na pl.comp.pecet:

    > Grafiki z pasywnym chłodzeniem są niewydajne...zostaje mniejsze zło -
    > chłodzenie powietrzem (nie chcę się pakować w WC) maksymalnie ciche.
    > Które karty Waszym zdaniem są ciche? A może inaczej - które wiatraki
    > zastępcze byście polecili?. Bo podejrzewam że 'fabryczne' zawsze będą
    > głośne...

    Zobacz na allegro alternatywne chłodzenia. Nie wiem jak bardzo wydajną
    chcesz mieć kartę, ale ja za 80zł kupiłem coś takiego
    http://www.frazpc.pl/artykuly/475/GALAXY/7300GT/ORAZ
    /7600GS/Poza/specyfikacja
    Galaxy na tym zalmanie chodzi u mnie z odłączonym wentylatorem, do Worms
    4 nawet go nie podłączam. Gdyby Ci się udało jakoś sprytnie regulację
    zrobić to mógłbyś go puścić powoli i w ogóle by go nie było słychać.

    Co do zasilacza, to ja wyszedłem z założenia, że kupię tani i dobry
    (wtedy Chieftec 400W był za 135zł) i po miesiącu wymienię w nim
    wentylator na Arctic Cooling. Lepsze rozwiązanie niż kupno zasilacza za
    300zł.

    Dysk... hmm. SSD? System w RAM-ie + UPS? Musisz wiedzieć, że zwykły dysk
    na talerzach będzie najgłośniejszym elementem zestawu.

    Marcin Kocur