  • Data: 2012-05-12 22:26:31
    Temat: Re: Małe przekładnie kątowe
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irek N. <j...@t...tajny.jest> napisał(a):

    > z=EAbate to
    > i=EA. Albo akurat
    > nie zawraca=B3
    > ronie w necie s=B1
    >

    > E no nie przesadzaj, kupuj=EA pojedyncze ko=B3a i stosuj=EA z powodzeniem=
    > w=20
    > swoich produktach. Cenowo nie tragedia, cho=E6 z g=B3owy nie powiem=20
    > dok=B3adnie ile. Czeka si=EA tylko na nie tydzie=F1 - czasem dwa, a jak s=
    > i=EA=20
    > paskudnie trafi to i miesi=B1c zejdzie.
    >
    > Zrobi=EA kryptoreklam=EA, ale co mi tam... Damatic, cho=E6 dla Ciebie to =

> [...]
    Nie przesadzam. Może Ty dajesz radę przetrzymać klienta miesiąc. U mnie
    czasami 5 godzin jest zbyt długim okresem czasu. Unikałem kół zębatych jak
    tylko mogłem. Właśnie ze względu na ich teoretyczną dostępność. Praktycznie
    były zawsze. Trzeba było pojechać do wykonawcy. Przedstawić mu w prostych
    słowach co potrzebne. Następnego dnia jeszcze raz pojechać odebrać i zapłacić.
    Odkąd dorobiłem do tokarki przyrząd do nacinania kół zębatych metodą
    obwiedniową problem przestał istnieć. Zanim napiszesz list ja zrobię koło
    jakie będę chciał. Mam kilka frezów o modułach jakie potrzebuję i już. Nie
    stanowi mi czy ma być z tekstolitu, poliamidu , aluminium czy stali. W Polsce
    żeby coś zrobić trzeba cofnąć się do epoki kamienia łupanego. Jak samemu się
    nie zrobi to się nie ma. Oczywiście nie dotyczy to produkcji tylko urządzeń
    wykonywanych w jednym egzemplarzu.