  • Data: 2024-02-15 01:58:16
    Temat: Re: Malowanie roweru dzisiaj
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tesli ktoś chce 300 zł za to malowanie, to upewniłbym się, jak on to
    > zamierza zrobić, żeby Ci po prostu pędzlem nie pomalował bez
    > oczyszczenia powierzchni.

    Ja kiedyś swojemu dziecku pomalowałem pędzlem ramę typu BOBO, jakimś
    lakierem piecowym. Później do piekarnika (bez zamykania drzwiczek,
    oczywiście) jedną stroną, następnie druga strona i wyszło jak talala.
    Później jeszcze kolega wziął dla swoich dzieci. Po latach szprychy
    zdążyły pordzewieć, a lakier nadal był jak na nowym sprzęcie. :)

    --
    -
    Akarm