  • 11. Data: 2013-04-05 23:58:11
    Temat: Re: Malowanie zderzaka
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 04/05/2013 05:47 PM, Maciek wrote:

    > Bede montowal zderzak "zagruntowany, nielakierowany". Doradzcie marke
    > lakieru, zeby go w domowych warunkach w miare porzadnie machnac na czarny
    > mat. Lakiernik bierze co najmniej dwie stowki, przy samochodzie wartym
    > niewiele wiecej to spora kwota... ;)

    Olejna i wałek

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 12. Data: 2013-04-06 01:19:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Doradzcie marke lakieru

    Śnieżka żondzi

    http://www.sklepy24.pl/sklep/karolewscy_pl/produkt/s
    niezka-multispray-podkladowy-400-ml-szary/153
    http://www.sklepy24.pl/sklep/karolewscy_pl/produkt/s
    niezka-multispray-samochodowy-600-ml-czarny-matowy/1
    654

    lub Craft Spray by Motip http://tinyurl.com/cdvr5q5

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 13. Data: 2013-04-06 06:53:50
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > zanim zaczniesz dyskutować z "to" - warto go trochę poczytać :)

    Pomyśl przez chwilę kto w tym wątku trolluje. Dla ułatwienia dodam, że
    nie ja.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2013-04-06 10:03:47
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Apr 2013 23:58:11 +0200, megrims napisał(a):

    > Olejna i wałek

    Mam odlozone na okolicznosc zakupu Mercedesa.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2013-04-06 11:23:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-06 10:03, Maciek pisze:
    > Mam odlozone na okolicznosc zakupu Mercedesa.
    Jak po megrimsie, to jednak puszka i jeden wałek może Ci nie wystarczyć :->

    Maciek

  • 16. Data: 2013-04-06 12:13:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Apr 2013 11:23:07 +0200, Maciek napisał(a):

    > Jak po megrimsie, to jednak puszka i jeden wałek może Ci nie wystarczyć :->

    Sadzac po zdjeciach, karoseria w jego Mercedesach ma tendencje do
    zmniejszania powierzchni, wiec powinno byc spoko :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 17. Data: 2013-04-07 12:30:48
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 23:24, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > ?ci?lej to na plastik na poczatku idzie "primer plastic" czyli grunt, potem
    > podk?ad, i je?li metalic dopiero baza i na koniec klar. Ogólnie jest sporo z
    > tym roboty i materia? tez kosztuje. 200z? to jak za darmo

    do prostego lakierowania na czarno (uzyskanie wyglądu czarnego plastiku)
    to są specjalne spraye.

    o takie:
    http://allegro.pl/struktura-do-napraw-plastik-konsol
    a-w-sprayu-boll-i3129448157.html

    albo
    http://allegro.pl/czarny-lakier-spray-do-plastiku-zd
    erzakow-motip-i3084961239.html

    w każdym razie warto:
    zmatowić
    odtłuścić (zmywacz do silikonu)
    prysnąć podkładem zwiększającym przyczepność do plastiku
    prysnąć kolorem.
    -jak ma być mat to można prysnąć bezbarwnym matowym.

  • 18. Data: 2013-04-07 14:54:04
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > do prostego lakierowania na czarno (uzyskanie wyglądu czarnego plastiku)
    > to są specjalne spraye.
    > http://allegro.pl/struktura-do-napraw-plastik-konsol
    a-w-sprayu-boll-i3129448157.html

    jednoskładnikowym sprayem nic sensownie nie pomalujesz, bedzie zdrapywać się
    paznokciem, benzyną etc