  • Data: 2016-09-02 10:32:00
    Temat: Re: Mały kondensator tantalowy
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" <h...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:nq9n08$99n$1@node2.news.atman.pl...

    > Ale to chyba przy niskich napięciach, może lepiej jednak użyć zwykłych, bo
    > jak trafię na obwód pod wyższym napięciem,

    Ja wskazałem i uzasadniłem która z Twoich hipotez jest prawdziwa ("no trudno
    jest niedoskonałość").
    A Ty, odpowiadając mi na to, wypisujesz jakieś chore majaczenia.
    To, na co Ty trafisz ma się nijak do powodu produkowania takich
    kondensatorów.
    Bierzesz jakieś tabletki, czy co? Bierz mniej.

    Dalej też nie widzę związku...
    P.G.