  • Data: 2018-01-15 23:05:10
    Temat: Re: Mały monitor o mozliwe duzej rozdzielczości - uzywany
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/15/2018 8:41 PM, Uncle Pete wrote:
    > Jeżeli powyżej 1280 w poziomie, to może telewizor LCD 19" z
    > rozdzielczością Full HD lub HDReady (1366 x 768)? Mam starego Samsunga
    > HDReady i jako tani monitor do niewygórowanych zadań sprawuje się bardzo
    > dobrze.

    To opcja awaryjna. Jednak muszę zaznaczyć że starsze TV mają masę wad
    związnych z wyświetlaniem obrazu z komputera, po HDMI. Na dzieńdobry
    miałem przyciecia po kilka pixeli po bokach, opóźnienia na
    "deinterlace", niemoznośc przełaczenia na HDMI bez wciśniecia kilku
    przycisków, kilkudziesięciosekundowy start itp typowe dla TV problemy.
    Czyli w pierwszej kolejności monotor. Woarkaroundy później.