    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Maly monitorek VGA
    Date: Sun, 15 Oct 2017 22:40:15 +0200

    On 10/15/2017 10:30 PM, JaNus wrote:
    > Ale też (podobnie jak większe TV) zapewne *bez* wejścia VGA, nieprawdaż?

    Nie wiem, ale wiem że na kasie w sasiednim hipermarkecie sa cz-b
    monitory VGA około 8". Przynajmniej wtyczka jest VGA a i sam monitor
    wygląda jakoś normalnie, pewno to 800x600 sadzac po wielkości czcionek w
    trybie tekstowym. Na obudowie terminala bodaj IBM, na obudowie monitora nic.

    > A inne rozwiązanie (acz nie znam się, więc nie wiem, czy da radę) to też
    > jakiś-tam zestaw kolejnych przejściówek, tak, aby sygnał wysłać do netu,
    > (może wystarczy do WLAN-u?) i łapać go na tablecie? Tak sobie strzelam
    > "na rybkę"...

    No mogę, zamiast kombinować może być zwykły ssh. Tylko że to niewygodne
    jest jednak bo czasem bez dostepu do bios kiepska sprawa.