  • Data: 2017-03-27 13:00:50
    Temat: Re: Manipulacja bombą z szybkowaru....?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:466d8612-2e00-4427-adc9-0a7f79d3ce6d@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 19:11:15 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Nie oglądałem programu, więc nie wiem, ale rozumiem że chodziło o
    >stwierdzenie czy dana mieszanina składników i dana konstrukcja to
    >jest ustrojstwo wybuchowe, czy tylko kadzidło.

    Zapewne jeszcze im chodzilo o zasieg obrazen - czy to bylo "narazenie
    wielu osob" czy niewielu.

    > Na tym opiera się linia prokuratora: jest to bomba, świadomie
    > skonstruowana w zamiarze dokonania zamachu.

    Ale tak jak napisales ... to mamy pewien dylemat, bo rzeczywista
    konstrukcja okazala sie kadzidlem.

    Przy czym prokuratorowi to niemal niepotrzebne, bo zamiar mamy.
    Pozostaje kwestia, czy ten zamiar byl realizowany tak nieudolnie, ze
    nikomu nie zagrazal, czy tylko drobny blad konstruktora uratowal
    ludzi.

    J.