  • 41. Data: 2023-10-16 17:45:57
    Temat: Re: Master zniknął?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 17:29, Myjk pisze:
    > Większych niż za pisdostolców się już płacić nie da. Gdyby łżękonfa się
    > dorwała do władzy, to byśmy dopiero zaczęli płacić za ich "genialne"
    > pomysły. Także do budy!

    Spokojnie ja jestem cierpliwy. ;-)

    2024 podatek od rejestracji auta spalinowego

    2026 podatek od POSIADANIA auta spalinowego

    To tak na początek abyś się przyzwyczajał

    Bo może będziesz chciał wynajmować mieszkanie... To też Ci przypierdolą
    ale unijnie poprawnie politycznie.

  • 42. Data: 2023-10-16 17:47:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 17:27, Myjk pisze:
    > Zdecydowanie większa, bo przecież wiadomo ta twoja ukochana konfedera
    > ciągnie na wschód do waszego wodza putinka.

    A Banaś ma przełożenie na konfę aby nie zawarła koalicji z PiSem?

    Pierdol dalej ... ;)

  • 43. Data: 2023-10-16 17:47:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 17:26, Myjk pisze:
    > Płaskoziemcy dokładnie tak samo twierdzą buehehehe Czyli takie same
    > typowe tępe dzbany co projekcję na innych stosują, i co dają się innym
    > manipulować bez wazeliny. ? xD

    Przypomnę Ci w 2024 i zobaczymy kto będzie DZBANEM ;-)

  • 44. Data: 2023-10-16 17:48:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5g9vktu8vq9z.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > W obecnej sytuacji interesuje mnie tylko, że te twoje ruskie
    > oszołomy będą miały ZEROWY (jak sami na szczęście zaznaczają)
    > wpływ na życie moje i reszty Polaków. W tym niezagrożona będzie
    > nasza przynależność do UE.

    +1

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 45. Data: 2023-10-16 17:49:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 17:39, Myjk pisze:
    > O twoim płaskim ruskim świecie? buehehe

    Za dużo myślisz o rosji.
    Pomyśl bardziej o tych którym będziesz płacił unijne podatki.

  • 46. Data: 2023-10-16 18:52:05
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 16.10.2023 16:17, _Master_ wrote:
    [...]
    > Pewnie masz rację. Dwie szczujnie + runty w internetach zrobiły swoje ;-)
    Za dużo Mentzena, a za mało Bosaka przede wszystkim zrobiło swoje.
    Mentzen okazał się być mocny w gębie tylko na jutubie czy innym tiktoku.
    Na żywo Rysiek Peru czy tam Petru zmasakrował (jak to mówią konfederaci)
    Menzena. U Kraśki w TVN też wypadł słabo. Bosak jest jednak bardziej
    opanowany i konkretny. Aczkolwiek ich wszystkich i tak dyskwalifikuje
    to, że podpisali Konfederację Getrzwałdzką. :-D Poważni ludzie nie bawią
    się w takie gówno.

  • 47. Data: 2023-10-16 18:58:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 17:36:53 +0200, _Master_ wrote:

    > Przez 8 lat rządów PO nie dało się tego załatwić?

    No chyba wlasnie dało - Rada wybrała "najlepsze dla Polaków".

    > Jeszcze Miecugow jak żył to się tłumaczył że oni żyją z reklam a płaci
    > się tylko za PRZESYŁ.
    >
    > Puszczają gówno pokroju TTV i nie trzeba płacić za przesył ;-)

    Trzeba, sporo, ale to TTV płaci.
    Jakos ich stac ... na reklamach zarabiają widać :-)

    > Takie pierdolenie.

    Konkurs był. TVN jest, TVN7 jest, Polsat jest, a TVN24 - moze się nie
    zgłosił :-)

    J.

  • 48. Data: 2023-10-16 19:16:00
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Bardzo ciekawa analiza

    https://www.youtube.com/watch?v=IQvpMyQz6Fc

    TYLKO U NAS! GADOWSKI, WARZECHA, KARPIEL. PODSUMOWANIE WYBORÓW 2023

  • 49. Data: 2023-10-16 19:17:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 18:52, JDX pisze:
    > Poważni ludzie nie bawią się w takie gówno.

    Ciekawe czy pozwoliłbyś sobie na taki tekst w kierunku innej religii niż
    katolicka.

    Miałbyś jaja? ;=)

  • 50. Data: 2023-10-16 19:27:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 19:17:21 +0200, _Master_ wrote:

    > Ciekawe czy pozwoliłbyś sobie na taki tekst w kierunku innej religii niż
    > katolicka.
    >
    > Miałbyś jaja? ;=)

    Tu nie Francja. Tu jeszcze za to nie zabijają :-)

    Za to za obrazę katolika można odsiedzieć ...

    J.