  • Data: 2015-04-20 11:06:28
    Temat: Re: Megalaser :))
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 18.04.2015 um 01:57 schrieb Marek:
    > niczym nie
    >
    > Jak ja lubię takie nieprecyzyjne opisy :/.
    > Nie przeciąć bo co? Wybuchnie?

    Jeżeli światło lasera 4W jest skolimowane (bez rozproszenia) to mamy
    laser klasy 4. Światło odbite, nawet rozproszone, jest niebezpieczne dla
    oczu. Przy skolimowanym bezpośrednim też dla skóry. Dlatego ten, jak mu
    tam było, postępował racjonalnie.

    Waldek

    Do not stare into laser beam with the remaining eye!