  • Data: 2017-02-15 22:22:17
    Temat: Re: Miałam canona, mam sony i żałuję
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, February 15, 2017 at 1:56:55 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Wszystkie znane mi stare kurwy - Leszek Miller, Aleksander Kwaśniewski,
    > Bronisław Komorowski, gen. Dukaczewski a nawet Donald Tusk poczuły się
    > obrażone porównaniem do Zygmunta Dariusza. Bo i owszem - są stare, są
    > kurwami, ale nie są takimi debilami jak ty.
    > Nikt nie jest, esbecka spierdolino umysłowa.

    hehehe
    Sam sie obnazasz wypierdku postkomuszy.
    Czy ktorys z tych wymienionych przez ciebie, pogrozil ci paluszkiem?
    Czy moze twoja rodzina zwrocila ci na to uwage?
    Nie dziwie sie, ze musiales te komusze indywidua przepraszac.
    Toz wiadomo, ze naraziles siebie i swoja rodzine, nieprzemyslana wypowiedzia.
    Idz im jeszcze obciagnac laski, zeby wybaczyli ci twoja wine
    i zeby rodzina nie ucierpiala.
    Nie zapomnij tylko mi odpowiedziec, bo pomysle, ze zesrales sie w gacie
    ze strachu przed tymi, ktorych tak musiales przepraszac.
    Jakim trzeba byc imbecylem, zeby samemu sie tak zaorywac przeprosinami takich
    komuszych przedstawicieli?
    Az mi cie zal, ze do tego stopnia musiales sie objawic ze swoim strachem,
    czy tez poparciem takich kreatur.

    Slon