    From: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Miarka się przebrała
    Date: Mon, 06 Jan 2014 00:46:29 +0100

    W dniu 2014-01-05 23:36, K pisze:
    > osobiscie nowych jeszcze nie kupilem bo czekam na snieg*. mysle
    > jednak, ze ostre pierdolniecie ktore wszystkich zaskoczy, nadejdzie
    > pewnie w lutym.
    >
    > *snieg i -20 , a nie breje ktora topnieje po dwoch dniach.

    Mróz i śnieg walnie wtedy gdy założę letnie laczki. Będzie tak jak z
    deszczem. Wiem kiedy będzie padać. Pada zawsze wtedy gdy dzień wcześniej
    umyję auto.

    A jak te zimówki wykończę, a i letnie mi się kończą, to obiecałem sobie
    że kupuję całoroczne.
    Lata temu, nie pamiętam modelu, ale miałem całoroczne Goodyeary. Musze
    pogrzebać jaki to był model. Lato, sucho, deszcz, rewelacja. Jesień, na
    plusie 2-5stC mokro rewelacja i nie ważne czy to asfalt czy kostka, po
    prostu bajka.
    Śniegu też zadowalająco zwłaszcza że mam tylny napęd który to na śniegu
    jest do dupy.

    Aura zimowa tak się pieprzy ostatnio, że sam fakt wymiany jest
    dyskusyjny, zwłaszcza dla tych co tylko w poziomie po mieście jeżdżą, nie
    mówiąc już o debilnym wprowadzeniu sztywnych terminów wymiany opon.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm