  • 1. Data: 2014-01-05 18:30:16
    Temat: Miarka się przebrała
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    http://www.twojapogoda.pl/16dni.htm

    Ja tę zimę załatwię letnimi laczkami i będzie git, bo już mam dość jazdy
    na zimówkach.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2014-01-05 20:30:41
    Temat: Re: Miarka się przebrała
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Sun, 05 Jan 2014 18:30:16 +0100, KS napisał(a):

    > http://www.twojapogoda.pl/16dni.htm
    >
    > Ja tę zimę załatwię letnimi laczkami i będzie git, bo już mam dość jazdy
    > na zimówkach.

    Cóż ta zima to idealne zwieńczenie niedawnego wątku pieniaczy o
    obowiązkowych oponach zimowych od daty do daty. Czasem mogą być potrzebne
    od 26 października a czasem wcale jak widać.

  • 3. Data: 2014-01-05 23:36:40
    Od: K <...@...c>

    W dniu 05-01-2014 20:30, Iglo pisze:

    > Cóż ta zima to idealne zwieńczenie niedawnego wątku pieniaczy o
    > obowiązkowych oponach zimowych od daty do daty. Czasem mogą być potrzebne
    > od 26 października a czasem wcale jak widać.

    osobiscie nowych jeszcze nie kupilem bo czekam na snieg*. mysle jednak,
    ze ostre pierdolniecie ktore wszystkich zaskoczy, nadejdzie pewnie w lutym.

    *snieg i -20 , a nie breje ktora topnieje po dwoch dniach.

  • 4. Data: 2014-01-06 00:46:29
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-05 23:36, K pisze:
> [...]
    > pewnie w lutym.
    >
    > *snieg i -20 , a nie breje ktora topnieje po dwoch dniach.

    Mróz i śnieg walnie wtedy gdy założę letnie laczki. Będzie tak jak z
    deszczem. Wiem kiedy będzie padać. Pada zawsze wtedy gdy dzień wcześniej
    umyję auto.

    A jak te zimówki wykończę, a i letnie mi się kończą, to obiecałem sobie
    że kupuję całoroczne.
    Lata temu, nie pamiętam modelu, ale miałem całoroczne Goodyeary. Musze
    pogrzebać jaki to był model. Lato, sucho, deszcz, rewelacja. Jesień, na
    plusie 2-5stC mokro rewelacja i nie ważne czy to asfalt czy kostka, po
    prostu bajka.
    Śniegu też zadowalająco zwłaszcza że mam tylny napęd który to na śniegu
    jest do dupy.

    Aura zimowa tak się pieprzy ostatnio, że sam fakt wymiany jest
    dyskusyjny, zwłaszcza dla tych co tylko w poziomie po mieście jeżdżą, nie
    mówiąc już o debilnym wprowadzeniu sztywnych terminów wymiany opon.

  • 5. Data: 2014-01-06 02:34:37
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-06 00:46, KS pisze:

    > Będzie tak jak z
    > deszczem. Wiem kiedy będzie padać. Pada zawsze wtedy gdy dzień wcześniej
    > umyję auto.

    heh, to znany fakt autentyczny. Ja tak miałem jak auto sprzedawałem,
    myłem je co spotkanie z ewentualnym kupcem i następnego dnia oczywiście
    padał deszcz. Jako że było lato to znajomi zrobili interwencje i
    zasugerowali, że jest ok jak jest i żebym dał im się w końcu wakacjami
    nacieszyć ^^

  • 6. Data: 2014-01-06 07:43:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Cóż ta zima to idealne zwieńczenie niedawnego wątku pieniaczy o
    > obowiązkowych oponach zimowych od daty do daty. Czasem mogą być potrzebne
    > od 26 października a czasem wcale jak widać.

    Już raz śnieg był i była hekatomba, będzie drugi i znowu się powtórzy, bo
    pieniacze wiedzą lepiej, że letnie są świetne na tą porę roku.
    A to bzdura, taka zima to wprost IDEALNE warunki na opony całoroczne.
    A nie letnie, kosztujące tyle samo i nie wiadomo po co forowane.

  • 7. Data: 2014-01-06 08:40:29
    Od: fifak <f...@w...pl>

    W dniu 2014-01-05 18:30, KS pisze:
    > http://www.twojapogoda.pl/16dni.htm
    >
    > Ja tę zimę załatwię letnimi laczkami i będzie git, bo już mam dość jazdy
    > na zimówkach.

    ja mam wielosezonówki i mam to w dupie
    gdzieś musi być zimno żeby ciepło było gdzieś :)

  • 8. Data: 2014-01-06 08:55:34
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    ja też miałem w sobotę zakładać letnie, ale jakieś grypsko mnie dopadło
    i chyba dzisiaj zmienię

    albo w kwietniu :)

> [...]
    > pogrzebać jaki to był model. Lato, sucho, deszcz, rewelacja. Jesień, na
    > plusie 2-5stC mokro rewelacja i nie ważne czy to asfalt czy kostka, po

    Mam teraz w drugim aucie Goodyear 4seasons - rzadko jeżdżę tym autem ale
    wydaje mi się że kontrola trakcji włącza się częściej niż przy
    letnich/zimowych (jakoś tak gorzej na czarnym lodzie się zachowują -
    może nie tyle lodzie co niewielkiej warstwie deszczu/mgły na asfalcie
    przy + kilku stopniach C, na letnich jadąc drugim autem tego nie
    odczuwałem - ale to opony bardziej deszczowe niż letnie)
    Porównanie mam bo mam dwa takie same auta (180KM RWD) - w jednym
    zmieniam zimowe/letnie, w drugim wrzuciłem w tym roku wielsezonowe (ale
    nim mało jeżdżę)

    Łukasz

  • 9. Data: 2014-01-06 09:03:58
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-01-06 07:43, Cavallino pisze:

> [...]
    > A to bzdura, taka zima to wprost IDEALNE warunki na opony całoroczne.
    > A nie letnie, kosztujące tyle samo i nie wiadomo po co forowane.

    czyli jak mam letnie i zimowe to powinienem dokupić jeszcze całoroczne
    na tą porę roku? Teraz może pojeżdżę trochę więcej autem z
    wielosezonowymi - może zmienię o nich zdanie - choć na razie mnie nie
    zachwyciły.
    Mówią że teraz zimy będą krótkie, za to z intensywnymi opadami śniegu -
    tym bardziej idealna pogoda na zestaw zimowe (śniegowe) + letnie
    (deszczowe). Tyle że śniegu nie zmusisz żeby padał 1.11, a bez sensu
    przy takiej pogodzie jak teraz zjechać 2mm bieżnika (przez cały sezon),
    żeby jak spadnie śnieg cieszyć się zimową oponą nie nadającą się do
    niczego...

    Łukasz

  • 10. Data: 2014-01-06 09:12:38
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-05 18:30, KS pisze:
    > http://www.twojapogoda.pl/16dni.htm
    >
    > Ja tę zimę załatwię letnimi laczkami i będzie git, bo już mam dość jazdy
    > na zimówkach.

    Są różne prognozy
    - na dłużej niż kilka dni zależą tylko od gatunku kawy i sposobu
    parzenia fusów...

    Porównaj - wszystkie z dzisiaj i dla tego samego miejsca...
    http://www.twojapogoda.pl/polska/malopolskie/krakow/
    16dniowa
    http://www.yr.no/place/Poland/Lesser_Poland/Krak%C3%
    B3w/long.html
    http://pogoda.interia.pl/prognoza-dlugoterminowa-kra
    kow,cId,4970
    http://pogodynka.pl/polska/16dni/krakow_krakow

    A potem będzie zamarzający płacz i zgrzytanie szczękających na mrozie
    zębów bo "kompjuter sie pomylił..."