  • Data: 2016-12-01 11:38:54
    Temat: Re: Miedż i żelastwo w instalacji CO i CWU
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 grudnia 2016 19:14:59 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Ale w wodzie sa aktywne jony.
    > Chyba, ze kupisz najczystsza, destylowana i dejonizowana, a wczesniej
    > wypluczesz instalacje dokladnie, ... dokladniej, ... bardzo dokladnie,
    > jeszcze dokladniej..

    Korozja nie jest zerojedynkowa. Zawsze jakaś jest, sęk w tym żeby jej prędkość była
    zaniedbywalna albo akceptowalna z punktu widzenia ogólnej trwałości systemu. A
    jeszcze większy sęk to interakcja różnych rodzajów korozji. Nawet niezauważalna ilość
    korozji galwanicznej w jednym miejscu potrafi spowodować katastrofalną korozję
    wżerową w innym miejscu.