  • Data: 2015-07-23 17:27:27
    Temat: Re: Miękki start silnika wyciągarki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam napisał:

    > Chyba nikt na to nie wpadł ;)
    > Trzeba by albo 2 różne silniki,

    To właśnie mnie trochę dziwi. Zresztą nie do końca wierzę, że nie wpadł.
    Bardziej jestem skłonny podejrzewać, że woli sprzedawać te drogie strowniki.
    Ma komu, bo skoro taki troll za kij do wędki płaci grube tysiące, to za
    napęd do łódki też dużo da.

    Dwa zupełnie niezależne napędy w pływadełku zrobić o wiele łatwiej niż
    w samochodzie. A hybrydowy automobil nie jest dzisiaj czymś niezwykłym.
    Osobny silniczek wspomnianej mocy można bez problemu pędzić nawet wprost
    z niewielkiego panela słonecznego.

    > albo wiosełka. Ale po kracie browarka komu by się chciało wiosłami machać?

    Zdaje się, że od tego lata nawet za jeden browarek na wodzie grozi kara
    rozstrzelania przez powieszenie. Z ręcznych napędów, to zamiast wioseł
    lepiej do takiego trollowania zrobić łódke nakręcaną. Kilka razy przegiąć
    jakąś pałę, napiąć sprężynę -- i można płynąć dobre pół godziny.

    --
    Jarek