  • Data: 2018-12-04 13:14:55
    Temat: Re: Miernik 220V
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Tue, 04 Dec 2018 11:01:17 +0100, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek
    <f...@f...com>
    napisał(-a):
    > On Tue, 4 Dec 2018 08:55:05 +0100, Roman

    >Przedpiśca ma w sumie rację -- ale problem leży w tym, że tego
    >miernika nie
    >włożę w "polskie" gniazdo (brak dziury na bolec).

    Najwazniejszej fotki brak - moze dziura tam jest ?
    Ale i bolec w gniezdzie by sie przydal, do uziemienia sprzetu.

    >Widzę, że "wersja EU" oznacza schuko.

    Hi hi - na fotce widac etykiete z tylu - napiecie 120V, ceny w euro
    :-)

    Tak czy inaczej - ani to rewelacyjnie tanie, ani chyba rewelacyjnie
    dobre - mozna wybrac taki z dobrym gniazdkiem i wtyczka.

    Jeszcze jedna uwaga - do czego to ma sluzyc ?
    To jest projektowane na 15A/3kW, niekoniecznie dobrze zmierzy
    ladowarke na standby.

    Mam podobny miernik z lidla - to mi pokazuje moc, prad, wspolczynnik
    mocy, cykle tygodniowe i miesieczne ... i za duzo tego, a sam sie
    przelacza miedzy wielkosciami i trzeba czekac :-)
    Ale nawet male moce mierzy, choc oczywiscie nie wiem na ile dokladnie
    ..

    J.