  • 1. Data: 2015-06-01 00:47:51
    Temat: Mikrosilnik
    Od: s...@g...com

    Jest b. dobry producent precyzyjnych motorków elektrycznych.

    http://www.portescap.com/

    Jest też ich konkurent z Niemiec. I k... jego mać zapomniałem nazwy firmy. Mało
    tego..., BUROK ze mnie taki, że gdzieś zapodziałem ichni katalog który przysłali mi
    pocztą. W ofercie mają uMotor - średnica zewn.-1.2mm, średnica wału-0.8mm.

    120 tyś. RPM !!

    Prośba: Nazwa firmy.

  • 2. Data: 2015-06-01 13:26:47
    Temat: Re: Mikrosilnik
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 01.06.2015 um 00:47 schrieb s...@g...com:
> [...]
    pocztą. W ofercie mają uMotor - średnica zewn.-1.2mm, średnica wału-0.8mm.

    Faulhaber?

    Waldek

  • 3. Data: 2015-06-01 16:57:23
    Od: m...@g...com

    nie jestem pewien, czy niemieckie i czy odpowiednio male.
    Firma bardziej wyglada na szwajcarska.

    http://www.maxonmotor.com/

    Marcin

  • 4. Data: 2015-06-01 19:06:31
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 13:26:49 UTC+2 użytkownik Waldemar napisał:

    tego..., BUROK ze mnie taki, że gdzieś zapodziałem ichni katalog który przysłali mi
    pocztą. W ofercie mają uMotor - średnica zewn.-1.2mm, średnica wału-0.8mm.

    > Faulhaber?

    Bingo!

  • 5. Data: 2015-06-02 02:00:38
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 00:47:54 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    pocztą. W ofercie mają uMotor - średnica zewn.-1.2mm, średnica wału-0.8mm.

    Dla mnie istotniejsze od silniczków są przekładnie. Z samego motorka to wentylatorek
    sobie można zrobić. Brak przekładni w rozsądnych cenach powoduje ze przydatność
    samych nawet najfajniejszych silniczków jest zerowa.

  • 6. Data: 2015-06-02 10:16:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    s...@g...com napisał:

> [...]
    >to wentylatorek sobie można zrobić. Brak przekładni w rozsądnych
    >cenach powoduje ze przydatność samych nawet najfajniejszych

    Skoro produkuja, to znaczy ze ktos to kupuje. A wiec przydatnosc nie
    jest zerowa :-)
    Moze przekladnie sa tanie - wszak zegarmistrze robia zegarki nareczne
    od paru stuleci.

    J.

  • 7. Data: 2015-06-02 11:33:05
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 czerwca 2015 10:17:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > jest zerowa :-)
    > Moze przekladnie sa tanie - wszak zegarmistrze robia zegarki nareczne

    Może są gdzieś tanie przekładnie ale na nie nie trafiłem. Znowu te co trafiłem są
    niskiej jakości. Od ręki by ode mnie kupili kilkadziesiąt czy może kilkaset mini
    napędów ze sterownikami. Ale z tego co jest w cenach umożliwiających zarobienie paru
    złotych na sztuce zrobić się nie da.

  • 8. Data: 2015-06-05 11:45:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 May 2015 15:47:51 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Jest b. dobry producent precyzyjnych motorków elektrycznych.

    > 120 tyś. RPM !!

    Z ciekawosci - jakie jest zastosowanie takich mikromotorkow?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2015-06-07 13:43:58
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2015-06-05 11:45, Maciek pisze:

    > Z ciekawosci - jakie jest zastosowanie takich mikromotorkow?

    Na przykład takie :)
    https://www.flickr.com/photos/s8/4357765258/in/photo
    stream/
    Andrzej
    www.radom.city

  • 10. Data: 2015-06-07 15:20:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości

    > Na przykład takie :)
    > https://www.flickr.com/photos/s8/4357765258/in/photo
    stream/

    No, proszę. Nawet w Szuflandii coś produkują!

    --
    Pozdrawiam,

    yabba