  • Data: 2010-08-13 17:15:54
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Radek Wrodarczyk napisał:

    > Tez mysle, ze dokladnosc wielka nie jest wymagana, szczegolnie, ze
    > tempomat sie wlacza dopiero od 40km/h.

    Akurat na dokładność [pomiaru prędkości] nie ma to wpływu. Można się
    bawić, jak ktoś sugerował, w pomiar czasu między imulsami i odtwarzanie
    dziesięciu impulsów z diesięcioktotnie mniejszym okresem. Ale jeśli
    będą paczki po dziesięć szybkich i zmienna przerwa między nimi, to
    też powinno być dobrze.

    > A moze inne pytanie - czy ktos moze dla mnie wykonac takie urzadzonko?

    Myślę, że nie. Wyrażane tu obawy co do bezpieczeństwa mogą być trochę
    przesadzone, ale gdyby już doszło do jakiegoś nieszczęścia, to nic nie
    stanie na przeszkodzie by poszukać odpowiedzialnych wśród tych, którzy
    za parę złotych dołożyli do samochodu coś, co nie przeszło przez badania.

    > Ile to moze kosztowac?

    Jak dobry prawnik, to pewnie z dziesięć lat.

    --
    Jarek