  • Data: 2010-08-13 22:09:01
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: Andgro <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Masz swoje zdanie ja mam swoje a racja jest po mojej stronie. Każdy
    duperel w samochodzie ma świadectwom homologacji które otrzymuje po
    przejściu odpowiednich badań i testów. Samochód jako całość również.
    Producent gwarantuje głową, że urządzenie jest bezpieczne. Grzebanie w
    newralgicznych systemach jest po prostu kryminałem. To nie jest
    obrotomierz czy ozdobna gałka dźwigni zmiany biegów, tylko system
    sterowania prędkością. I co z tego, że zawsze można wcisnąć sprzęgło i
    hamulec? Nie masz prawa robić rzeczy, które narażają INNYCH użytkowników
    drogi. W domu możesz sobie włączać światło przez każdorazowe skręcanie
    gołych drutów, ale wychodząc z domu jestes zobowiązany brać pod uwagę
    wszystkich innych.
    Samemu montować tempomatu nawet oryginalnego tez Ci nie wolno, bo twój
    pojazd ma homologację na określone wyposażenie.
    Już pomijam fakt, że w Polsce nie ma gdzie używać tempomatu, wliczając w
    to nasze autostrady.
    Gdybyś spowodował jakiś tragiczny wypadek w wyniku którego Twój pojazd
    zostałby poddany badaniom, to po znalezieniu takiego "dodatku" do końca
    życia mógłbyś pracować z całą rodzina na odszkodowanie. Bo
    ubezpieczyciel natychmiast skasowałby swoją odpowiedzialność jako że
    pojazd ma nieważny dowód rejestracyjny (nawet jeśli podstemplowany),
    ponieważ został poddany istotnym modyfikacjom. Wszelkie ubezpieczenia
    komunikacyjne działają wyłącznie z ważnym dowodem rejestracyjnym.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki