-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Pete <n...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Date: Tue, 11 Oct 2011 21:59:10 -0500
Organization: Pete
Lines: 23
Message-ID: <j72vnk$9uc$1@inews.gazeta.pl>
References: <j6i38k$okp$1@news.onet.pl> <j6ic1l$r31$1@news.onet.pl>
<6...@4...net>
Reply-To: n...@n...com
NNTP-Posting-Host: c-71-57-8-48.hsd1.il.comcast.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1318388276 10188 71.57.8.48 (12 Oct 2011 02:57:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Oct 2011 02:57:56 +0000 (UTC)
X-User: escape2music2
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <6...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405918
[ ukryj nagłówki ]On 10/6/2011 12:49 AM, Seba wrote:
> Poważnie jakikolwiek Mobil *1* może pochodzić z hydrokrakowanej bazy
> mineralnej? Zawsze miałem w pamięci, że Mobil "szczycił się", że ich
> produkty oznaczone symbolem *1* są starymi dobrymy syntetykami.
> Chyba, że doszli do wniosku, iż ten "zaszczyt" nie jest już im do
> niczego nie potrzebny.
>
Ten "zaszczyt" juz im sie po prostu nie oplaci. Stworzyli sobie "VISOM"
- olej na bazie grupy III+ (hydrocracked), ktory jest niemalze tak dobry
jak PAO (grupa IV), a tanszy w produkcji. Tylko w Niemczech biedacy
polegli, bo tam prawo zakazuje reklamowania takiego produktu jako "full
synthetic". Inne kraje Europy tego nie regulują aż tak skrupulatnie.
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.htm
l?attachmentId=695007
Ciekawe informacje zaczynaja sie od slajdu 28.
Nadal jest to dobry olej uważam, tylko ze zamiast przekazac oszczednosci
klientowi, ExxonMobil wsadzil je do wlasniej kieszeni.
Pozdr.
Pete
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=