    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mobil 1 New Life 0W-40
    Date: Tue, 11 Oct 2011 21:59:10 -0500

    On 10/6/2011 12:49 AM, Seba wrote:
    > Poważnie jakikolwiek Mobil *1* może pochodzić z hydrokrakowanej bazy
    > mineralnej? Zawsze miałem w pamięci, że Mobil "szczycił się", że ich
    > produkty oznaczone symbolem *1* są starymi dobrymy syntetykami.
    > Chyba, że doszli do wniosku, iż ten "zaszczyt" nie jest już im do
    > niczego nie potrzebny.

    Ten "zaszczyt" juz im sie po prostu nie oplaci. Stworzyli sobie "VISOM"
    - olej na bazie grupy III+ (hydrocracked), ktory jest niemalze tak dobry
    jak PAO (grupa IV), a tanszy w produkcji. Tylko w Niemczech biedacy
    polegli, bo tam prawo zakazuje reklamowania takiego produktu jako "full
    synthetic". Inne kraje Europy tego nie regulują aż tak skrupulatnie.

    http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.htm
    l?attachmentId=695007

    Ciekawe informacje zaczynaja sie od slajdu 28.

    Nadal jest to dobry olej uważam, tylko ze zamiast przekazac oszczednosci
    klientowi, ExxonMobil wsadzil je do wlasniej kieszeni.

    Pozdr.
    Pete