  • Data: 2018-10-21 13:36:34
    Temat: Re: Moduł GPS jako źródło czasu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Bez karty nie wie do ktorej sieci ma sie zalogowac ... ale w razie
    > wybrania 112 mu to jakos nie przeszkadza.

    W tym przypadku jednak przeszkadza. Połączenie z numerem alarmowym
    (112, ale również 911 -- to działa także w Polsce, z polskiego telefonu)
    jest innym rodzajem połączenia, nie wymaga *wcześniejszego* zalogowania
    do sieci wybranego operatora. Telefon bez karty jest głuchy i niemy,
    aż do chwili, gdy ktoś wybierze *jeden z* numerów alarmowych. A on to
    rozumie tak, że realizuje specjalne połączenie, które w *ogóle nie ma*
    numeru.

    Sprawdziłen teraz z modemem Huawei E3131. Z włożoną kartą operatora,
    kupioną ze dwa lata temu za pińć złotych jako prepaid, nigdy nie
    rejestrowaną, polecenie "AT^NWTIME?" pokazuje czas sieci tego operatora.
    Karta, która została kilka tygodni temu dezaktywowana, już do tego nie
    wystarcza. Modem bez karty tym bardziej.

    --
    Jarek