  • Data: 2017-05-24 20:36:01
    Temat: Re: Modulator RF TV
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek" napisał w wiadomości grup
    On 23.05.2017 21:00, Irokez wrote:
    >No właśnie wierzyć mi się nie chce, że u elektronika nie znajdzie się
    >starszy sprzęt z modulatorem. Tuner satelitarny, magnetowid, gra
    >telewizyjna itp.

    Etap video pominalem. Jakos mnie nie ciagnelo, mimo ze filmy ogolnie
    lubie.
    Zwykla telewizja starczala - dawniej filmy puszczala.
    Wiec pominalem i satelite, i DVD, i lepsze kablowki.

    Gry nie mialem, bo mialem komputer.
    Spectrum sprzedalem, Atari sprzedalem ... zreszta jakbym nie sprzedal,
    to bym chyba sie nie odwazyl skanibalizowac.

    No i tak sie zastanawiam, czy ja gdzies mam modulator ... chyba nie.

    No, mam jakis dvd, ale az zajrze z ciekawosci, bo tam "wszystko w
    jednym scalaku" :-)

    >A niedawno "utylizowałem" stację kablówki z hotelu, gdzie była cała
    >szyna z modulatorami z syntezą - nawet chyba jednowstęgowe.

    No tak, ale takich utylizatorow to pewnie na palcach mozna policzyc,
    nie rozszerzajmy na "wszystkich elektronikow" :-)

    J.