eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMój silnik oleju nie pali.... › Re: Mój silnik oleju nie pali....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mój silnik oleju nie pali....
    Date: Sat, 23 Feb 2019 22:00:15 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <q4sc94$kn0$1@node2.news.atman.pl>
    References: <q4pr37$9et$1@node2.news.atman.pl>
    <229umz53wspd$.lpsnc9wazq2q$.dlg@40tude.net>
    <q4q2b4$ebh$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <q4q7rk$jo9$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1550955620 21216 89.70.94.204 (23 Feb 2019 21:00:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Feb 2019 21:00:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.1
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650920
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-23 o 04:54, Zenek Kapelinder pisze:
    > I tu jest problem.
    Wnioski nie są moje lecz cytowane. Wyjaśnię w czym rzecz. Mam
    zaprzyjaźniony warsztat samochodowy, w którym naprawiam moje auta od
    lat. Widziałem w nim przypadkiem efekty jakie wniósł gęsty jak galaretka
    olej w Mercu S500 i opisałem to tutaj. To spowodowało jedynie odruchy
    lekceważenia wśród grupowiczów. Nikomu i niczemu galaretka nie powinna
    szkodzić, to zwykły stan oleju - taka była konkluzja. Poprosiłem szefa
    firmy by dał mi znać gdy znajdzie kolejny przypadek long-life'owca. No i
    znalazł się dość szybko. W tym konkretnie m.in. ukręcił się wał
    wykorbiony (zapytałem się o prawidłowe nazewnictwo). Cylindry wymagają
    przetoczenia bo są porysowane i przegrzane tłoki. Przy demontażu tłoki
    trzeba było niemalże wykuwać.

    Jeżeli to norma w silnikach, to ok. Nie będę dyskutował bo się nie znam.
    Ja w swoim turbo-dieslu wymieniam olej co 15 tys. Przejechałem nim grubo
    ponad 100 tys. w 3 lata a poprzedni właściciel 180 tys i wszystko gra. W
    związku z tym zamierzam się stosować do być może głupiej Twoim zdaniem
    zasady regularnej wymiany oleju i filtrów.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: