  • Data: 2019-02-23 22:15:14
    Temat: Re: Mój silnik oleju nie pali....
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-23 o 07:40, Cavallino pisze:

    > Ściema.
    > Co jak co, ale olej to Hondy żłopią w standardzie, nie ma opcji żeby nie
    > wymagał CZĘSTYCH dolewek.

    Możliwe, tylko cytuję.

    > Klient powiedział, że oleju nigdy nie wymienił, czy mechanik sobie to
    > sam dopowiedział?

    Nie, klient powiedział, to co zacytowałem. Auto "nie pali oleju" oraz iż
    nie wymieniał go od ponad 100 tys. km. Trzeba brać pod uwagę, że mógł
    kłamać. Operuję jedynie cytatami. Serwis nie ma żadnego interesu w
    fabularyzowaniu zdarzeń więc ryzyko kłamstwa jest niewielkie. Sami mnie
    zaprosili do oglądania tego silnika.

    Wiesz, można wyśmiewać regularną wymianę filtrów i olejów. Ja to czynię
    i auto mi służy a sporo śmigam. Nie przekonuje mnie teoria, że wszelkie
    oleje i filtry w aucie są dane raz na zawsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek