  • Data: 2019-02-23 22:28:04
    Temat: Re: Mój silnik oleju nie pali....
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-23 o 07:01, Peter pisze:

    > w temacie oleju LL zdecydowałem sie jednak spuścić olej po 5tys od
    > wyjazdu z fabryki, nie czekać na 10tys kiedy to trzeba wg książki udać
    > się na przegląd
    >
    > i faktycznie olej na dnie miski po spuszczeniu świecił kawałkami metalu

    Być może w/g wielu grupowiczów jestem upośledzony uważając iż kawałki
    metalu w oleju szkodzą silnikowi. Z tego, co obserwuję, to panuje ogólna
    akceptacja ku temu.

    > no ale skoro tak producenci teraz ustalili że pierwszy przegląd nie po
    > 1000 czy 2000 jak kiedyś (w dawnych czasach) to ... wtf

    Jak dla mnie wtf oznacza, że masz zmienić auto jak najszybciej po
    zakupie. Jeśli śmiesz zadbać o wymianę oleju i filtrów w niedotartym
    silniku przed upływem pierdyliona km, to tym samym działasz na
    niekorzyść marketingu. Jesteś czarną owcą :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek