    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Molestowanie przez TP
    Date: Fri, 12 Feb 2010 00:23:21 +0100

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    news:hl138e$ftm$1@news.onet.pl...
    > Wręcz przeciwnie. To był pomysł Araneusa Diadematusa. Ja nie
    > zamierzałem składać wypoowiedzenia Ba, na pewno przedłużę, tylko w
    > momencie dogodnym dla siebie, a nie wtedy kiedy dzwonią, a robią to
    > bez ustanku.

    Powiem tak:
    Byłem zagrożony gdzieś karą, bo spóźniłem się, przyznaję z pokorą, z
    zapłatą. Jakkolwiek nie wypieram się powinności, i regulowałem je
    natychmiast, gdy okazało się to możliwe (2-3 dni na zorganizowanie
    kasy), to strzeliłem takiego gola w ich bramkę: (OIDP, akurat dobiegał
    koniec promocji.
    "Wiecie państwo, ja coś tam slyszałem/widziałem, że po moim osiedlu
    szwęda się jakiś operator, kolega mówił, że mają ofertę i jak
    sprawdziłęm, to rzeczywiście, wydaje się tańsza, niż moja obecna, w
    związku z tym zastanawiam się, czy by ich nie złowić, no, bo tam
    mniejsze koszty, szybciej", coś jeszcze dodałem... ugralem nawet
    niewielką zniżkę (choć fakt, za przepisaniem abo) bez opłaty karnej. W
    dużym skrócie - bajeczka w stylu "niedaleko mnie uruchomił się
    konkurencyjny sklep, tańszy, bliżej, w związku z tym panie kierowniku,
    mam trochę kłopotów z chodzeniem, wynika z tego, że będę musiał brać u
    konkurencji"... Mądry kierownik zrobi przynajmniej jedną, dwie rzeczy,
    aby zatrzymać klienta. Jeszcze jak dodasz, że tu kilka razy dostałeś za
    mało (choćby to był jeden grosz) reszty, a tam zawsze dobrze...
    Bo mnie tak naprawdę nie chodzi o to, by rezygnować, ale o to, aby dać
    do zrozumienia, że nagabywanie mnie może się obrócić przeciw nim.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!