-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment dokręcania śrub w kołach
From: pueblo <n...@n...pl>
References: <q4bku9$hqj$1@node1.news.atman.pl>
<q4eeqe$i5o$1$viktoriu@news.chmurka.net>
User-Agent: Xnews/2009.05.01 Mime-proxy/2.3.c.1 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 21 Feb 2019 15:34:06 GMT
Lines: 19
Message-ID: <5c6ec4ee$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 77.254.134.215
X-Trace: 1550763246 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 496 77.254.134.215:51063
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650746
[ ukryj nagłówki ]Witaj viktorius, 18 lut 2019 w
news:q4eeqe$i5o$1$viktoriu@news.chmurka.net napisałeś/aś:
>
> Ja zrobiłem inne doświadczenie. Zakładając koła, całe dociąganie
> zrobiłem kluczem dynamometrycznym ustawionym na 120Nm. Potem
> sprawdziłem, ile jestem w stanie dociągnąć jeszcze zwykłym kluczem,
> dołączonym do lewarka. Dobre pół obrotu dało się zrobić.
> Wniosek: klucz z zestawu ma dlatego taką, a nie inną długość żeby
> nawet wątła kobieta dała radę dokręcić koło odpowiednim, bezpiecznym
> momentem. Stawanie na kluczu przy dokręcaniu to przesada, bo równie
> złe jest za mocne dokręcenie, jak i za słabe. Wie to każdy, kto
> wyrwał jakąkolwiek szpilkę, albo urwał gwint z bloku przy dokręcaniu
> głowicy ;)
>
No i to jest bardzo pomocna informacja, potwierdzające moje
przpuszczenia. Bo ja to jestem z tych dla których nigdy nie jest za
mocno, czytaj - parę śrub już ukręciłem.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.19 18:43 Budzik
- 22.02.19 00:21 Eneuel Leszek Ciszewski
- 22.02.19 09:14 WS
- 22.02.19 09:38 viktorius
- 22.02.19 09:46 WS
- 24.02.19 21:16 kk
- 28.02.19 02:06 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
Najnowsze wątki
- 2024-05-15 Warszawa => Frontend Developer - React <=
- 2024-05-15 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-15 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-05-15 System operacyjny dla 6800?
- 2024-05-15 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-05-15 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-15 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-15 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-15 Niemcy: "Alles fuer Deutschland" jest zakazane (dla AfD - nieprawomocna grzywna)
- 2024-05-14 Ustawy o rejestracji obcych agentów (wpływu): fuj Gruzja/Rosja v. cacy USA
- 2024-05-14 VMWare :)
- 2024-05-14 Ulm => Solution Engineer (m/w/d) Data Center Technologies <=
- 2024-05-14 Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- 2024-05-14 Pompa ciepla Kaisai
- 2024-05-14 Przyłączenie działki do sieci elektrycznej