    From: sphinxozo <s...@n...pls>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [Monitor] - matryca S-PVA - co kupi=3F?
    Date: Thu, 8 Jan 2009 21:41:21 +0100
    Sender: p...@n...wsisiz.edu.pl

    In article <1...@b...dyndns.org>, s...@m...nie
    says...
    > Witam.
    >
    > Zamierzam kupi? 22' panoram? z matryc? S-PVA. Znalaz?em na polskim rynku;
    >
    > 1. HP LP2275w - nawet fajny, ale podobno "brz?czy" (i nie jest to
    > pojedyncza opinia)
    > 2. LENOVO L220x - za du?a natywna rozdzielczo?? (1920x...)
    > 3. S?ynny Eizo S2231W - masakryczna cena.
    >
    > Czy jest jeszcze co? na naszym rynku? Generalnie to tych S-PVA jest jak na
    > lekarstwo.. Mo?e pomin??em jaki? model?
    >
    > Pytania dodatkowe;
    >
    > 1. Jak ma si? jako?? obrazu S-PVA <-> ?redniej klasy CRT?
> [...]
    Ja moge polecic Samsunga 215TW, jest to wprawdzie 21 cali chyba ale jest
    naprawde ok.
    Ma matryce S-PVA, mam go juz rok i jest ok, choc krazyly opinie ze sa
    awaryjne.
    Ma jeszcze jedna zalete bardzo duzo wejsc:
    15-stykowe z??cze D-sub, RGB, DVI-D, 1 x Component (3 x RCA), 1 x
    Component (5 x RCA), 1 x S-Video, 1 x wej?cie audio (stereo mini-jack)

    Mozna podlaczyc praktycznie wszystko ps2/ps3/xboxa czy dwa pecety. Nie
    ma gniazda HDMI.
    Ale i tak najlepiej samemu obejrzec gdzies dzialajace na polce.

    Marcin