  • Data: 2018-11-15 23:01:57
    Temat: Re: Monitoryng w Autobusach Komunikacji Miejskiej
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek" <m...@n...dev> napisał w wiadomości
    news:psklo1$18k$1@node2.news.atman.pl...

    > Do niedawna żaden z producentów nie polecał SSD do wideorejestracji.
    > W tej chwili już są dedykowane do tego, ale jeszcze nie znalazłem chętnego
    > za nie zapłacić ;)

    Wiadomo, jednak koszt zapisu jest znaczny.
    Ale, baza talerzaków na szopie, a w busie jakiś pojedynczy SSD, czy mała
    macierz, nocą zrzucić, albo, jeśli danych by nie limitowano, popychać
    porcjami, np. co godzinę netem do bazy, dodatkowo jak zjedzie po zmianie
    sczytać, w razie choćby zajebki sprzętu, czy jakiegoś wypadku jest szansa,
    że zniknie niewiele. Albo w razie sytuacji awaryjnej zepchnąć przez GSM do
    bazy, a potem niech się i spali...
    Niech mądry jakiś pomyśli, talerzaków bym nie bardzo chciał na mobilach,
    podskoczy na hopce i serwo mu się zdziwi...

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.