    From: "KK" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Montaż uchwytu satelity na ościeży okna
    Date: Thu, 20 May 2010 13:14:56 +0200

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f8c32bc4-aabd-422c-ac06-c4662cb39aea@z17g2000vb
    d.googlegroups.com...
    Cześć.
    Mam pewien problem z zamocowaniem anteny sat.
    Chcialem sobie zamontować satkę, ale muszę to zrobić wspornikiem
    montowanym do ościeży okna.
    Cały problem w tym, że od okna do zewnątrz jest 16cm z tego 10cm to
    styropian ocieplający.
    Macie jakis pomysł jak mozna to zrobić?
    Rozstaw śrub ma w kwadracie 8cm. więc z jednej strony wyjdzie na
    styropian. Myślałem, aby od tej strony spróbowac wiercic pod katem,
    wtedy zachaczę o beton, ale czy to dobry pomysł?

    To taki wspornik
    http://wizfon.pl/product/6446

    Miałem podobny problem. Nad kwadratem mocującym antenę
    przewierciłem się przez mur na wylot (może być na ukos), włożyłem rurkę,
    przez rurkę linkę, którą zaczepiłem za koniec wspornika. W ten sposób
    śruby mocujące wspornik nie pracują na wyrywanie a jedynie na ścięcie
    a i to nie 100%.

    5131 (20100520) __________