  • Data: 2011-01-30 20:16:17
    Temat: Re: Motocyklem po szynie
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO nie bardzo. Trzeba jakos wypracowac moment prostujacy.
    > W normalnym rowerze/motorze w czasie jazdy wystarczy drobny ruch
    > kierownica zeby przestawic punkt podparcia.
    > Na szynie tak sie nie da, wiec trzeba cos innego - np kolo zamachowe.
    >
    > Gdyby szyna biegla zakosami, to mozna skorzystac - ale jak to regulowac
    > - predkoscia ?

    Myślę, że gdyby przednie kółko było z 5 razy szersze od szyny, z
    obręczami po obydwu stronach, to dawałoby się "lekkimi ruchami
    kierownicy" skompensować przechyły. Może lepiej by działało, gdyby
    przednie koło było z dwóch stożków - o tak: ><, o lekkim skosie. ale
    taki pojazd marnie przechodziłby przez zwrotnice itp.

    --
    Grzexs