    Subject: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 21 Jan 2018 18:55:38 +0100

    W dniu 2018-01-21 o 10:29, ToMasz pisze:
    > mylicie pojęcia. opłaca się, a ja tak wolę- to różne pojęcia.

    Zluzuj majty. Czas jaki poświęcam przed podpisaniem umowy jest
    wystarczająco duży żeby sobie potem to zrekompensować brakiem zawracania
    głowy. Myślę że dużo zaoszczędziłem odpowiednim dobraniem ofert (formuła
    rodzinna, stacjonarny za złotówkę...)
    Nie stać mnie na ściubienie każdego grosza kiedy chodzi o podstawową
    potrzebną do egzystencji usługę jak telefon komórkowy.

    Co innego inne jakieś wybryki, fanaberie i przyjemności. Mówimy o
    podstawowej komunikacji która ZAWSZE ma działać a nie tylko po doładowaniu.

    Hello :-)