  • Data: 2018-01-22 17:41:20
    Temat: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to zrobić w praktyce? wydzwonić te 500 zł?
    różnie bywa. ja sięgnę limitu czasu, nie limitu pieniędzy.
    > Pytam ja. Pracujący ojciec rodziny który używa no limit za 30 zł i ma w
    > du... liczenie minut i zawracanie głowy przenosinami?
    zapłacisz za wygodę swoją pracą. jak "srasz" pieniędzmi na boki, to
    niema tematu. ja swoim dzieciom tłumaczę tak: Czego teraz nie
    zaoszczędzę, tego wy nie dostaniecie w spadku. A teraz zaoszczędzone
    100zł, za dwadziescia lat będzie dużo większą kwotą.
    > Ile realnie wyciągnę z tego interesu? 100 zł?
    sto złotych, razy pięć miesięcy. na tej jednej promocji. ja przez
    ostatnie 8 miesięcy miałem nolimit za 25zł. chcesz biling?

    > Warto? Nie szkoda życia? :-)

    to zależy od wypłaty i tego co się robi po pracy. ja na przenosiny
    zmarnuje dwie godziny. czytanie grupy dyskusyjnej, odwiedzanie stron
    operatorów i wycieczka do salonu. przez dwie godziny po 8 godzinach
    obowiązkowej pracy, nie zarobię nic. poprostu mniej posiedzę przed
    monitorem. nie pogram w Quaka, nie pooglągam demotywatorów. rocznie
    zaoszczędze (nie wydam) ok 200-300 zł na każdą osobę w rodzinie. W
    orange jest promocja "zaproś do sieci" w której bonusy otrzymują dwie
    osoby, zapraszająca i zaproszona. "zapraszająca" karta sim z internetem,
    powędruje do modemu, który będzie używany przez dziecko w znajomej
    biedniejszej rodzinie, której niestać na internet w domu za 49.99

    ToMasz