  • 11. Data: 2019-10-24 20:10:59
    Temat: Re: Muszę pochwalić InPost
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-10-24 o 12:59, Queequeg pisze:

    > Są paczkomaty z ekranem dotykowym.

    Ale mają sporą paralaksę.

    Robert

  • 12. Data: 2019-10-24 20:11:44
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.10.2019 13:51, Marek wrote:
    > Pierwszy raz taki widzę :)

    U mnie pod Łodzią i w Łodzi tylko takie widziałem. Zastanawiałem się
    właśnie o jakim przycisku poza ekranem Ty piszesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2019-10-24 21:20:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    f...@t...no1
    *Queequeg* napisał(-a):

    > Są paczkomaty z ekranem dotykowym.

    A u mnie jest jakiś archaiczny, z dwiema klawiaturami numerycznymi i
    ekranem dotykowym za to bez czytnika QR, bo w SMS-ach link do takiego
    nie przychodzi :/
    Ale dobrze, że jest

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2019-10-24 21:49:02
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2019 21:20, Big Jack wrote:
    > w SMS-ach link do takiego
    > nie przychodzi  :/

    Przychodzi(ł) w mailach. Ponadto jest do tego apliakcja. Znośna, choć
    dalej nie pojmuje co można robić przez 2 sek na starcie.

  • 15. Data: 2019-10-24 22:14:27
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.10.2019 o 11:49, Marek pisze:
    > A do czego potrzebny ekran przy odbiorze??
    > Wciskam prawy górny przycisk, pokazuje QR i się otwiera,  nawet nie
    > patrzę na ekran.
    To świetnie, że znasz jeden z kilku modeli paczkomatów. A co z innymi? A
    co z tymi odbiorcami, którzy mają telefony bez internetu i muszą wpisać
    kod ręcznie?
    Jacek

  • 16. Data: 2019-10-24 22:16:38
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.10.2019 o 13:49, Marek pisze:

    > zmień telefon na amoled
    Mam amoled i w słoneczny dzień czytnik (tego paczkomatu, który mam
    najbliżej) kodu nie widzi. Nie pomaga robienie cienia ręką.
    Jacek

  • 17. Data: 2019-10-25 08:29:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2019 21:49:06 UTC+2 użytkownik heby napisał:

    > Przychodzi(ł) w mailach. Ponadto jest do tego apliakcja. Znośna, choć
    > dalej nie pojmuje co można robić przez 2 sek na starcie.

    Jeśli paczkomat jest bez czytnika to nie przychodził link do kodu QR tylko
    pieciocyfrowy(?) kod odbioru
    Miałem do niedawna taki niedaleko domu. Nawet karta tam nie można było zapłacić bo
    czytnik kart tez nie działał.
    Teraz wymienili na większy z czytnikiem i wszystko hula

  • 18. Data: 2019-10-25 09:19:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *heby* napisał(-a):

    > Przychodzi(ł) w mailach.

    Nie przychodzi

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2019-10-25 10:06:41
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Roman Tyczka wrote:

    > Tia, zwłaszcza w słoneczny dzień, kiedy czytnik QR można sobie w buty
    > wsadzić, bo nie łapie kodu z ekranu telefonu.

    Ale za to jest tak fajnie, dotykowo i dowcipnie.
    Na ekranach VFD słońce wrażenia nie robi -- ale co to za rozdzielczość i
    kolor tylko jeden... Nie nada się...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 20. Data: 2019-10-25 10:30:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Od: InPost (via Poczta Allegro) <p...@a...pl>
    Do: adam@......
    Data: 18 października 2019, 10:07:45
    Temat: InPost - Paczka umieszczona w Paczkomacie

    ===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============

    Przyszło!

    Pora na Twój ruch! Paczka od:
    Nov........
    czeka w Paczkomacie B......
    ............ Na parkingu za sklepem ..........

    Widzimy się?

    Pokaż na mapie

    Czas na odbiór:
    48 godzin

    Haloo, Haloo, Ja tu czekam!

    Aby odebrać paczkę, zeskanuj kod QR, przykładając go do czytnika w
    Paczkomacie:

    lub wpisz poniższe dane:

    Numer telefonu

    Kod odbioru

    Numer paczki:

    Oszczędź CO2 światu, zamawiaj do Paczkomatu

    Odbieraj paczki wygodniej za pomocą aplikacji InPost
    (...)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam