  • 11. Data: 2004-08-24 12:47:25
    Temat: Re: NASK szantazuje i wyludza kase
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik CC napisał:

    > Wszystkie czynnosci ktore wykonuje NASK musza byc zgodne z
    > obowiazujacym polskim prawem i prawem unii europejskiej oraz
    > ustawodawstwem miedzynarodowym ratyfikowanym przez Polske.

    Wszystkie posty w usenecie też należy komentować pod cytowanym tekstem.
    Gdy zastosujesz się do netykiety będziesz mniej kontrowersyjny.
    --
    Olek

  • 12. Data: 2004-08-24 14:14:10
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Stary, raz to wstyd takie coś pokazywac,

    Jak sie wstydzisz to nie ogladaj, to nie jest teleturniej "Skrytykuj moja
    estetyke". Juz raz napisalem - nie podoba ci sie, ze ktos lubi czarny
    kolor i go naduzywa, wysmiej go na nowe-strony i pregierzu.

    >dwa skoro jest post i mam swoje
    >zdanie na jego temat to mam i pełne prawo się wypowiedzieć.

    Problem w tym, ze ty nie miales zdania na temat postu i nie ustosunkowales
    sie do jego tresci.

    >"wolnosc slowa"

    wolnosc bredzenia w miejscach przeznaczony do czego innego, jesli twoje
    slowo jest nie na temat i nie niesie ze soba zadnej dodatkowej informacji,
    to jest belkotem. To prawda istnieje "wolnosc belkotu" i jest nadmiernie
    wykorzystywana

    pa stary

    ps. oczywiscie bedziesz probowal jeszcze cos udowodnic; powodzenie :-P

  • 13. Data: 2004-08-24 14:22:04
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Wszystkie posty w usenecie też należy komentować pod cytowanym tekstem.
    >Gdy zastosujesz się do netykiety będziesz mniej kontrowersyjny.

    Nie widzisz rozniczy pomiedzy "instytucje panstwowe musza postepowac
    zgodnie z prawem" a "przestrzeganie zwyczajow spolecznych jest mile
    widziane"? Szkoda.

    Do autora pierwszego postu w watku:

    Niezle Ci idzie - masz juz za soba uwagi nie na temat i wyklad na temat
    netykiety, i to w dosc krotkim czasie. Wlasciwie nic wiecej tutaj nie
    uzyskasz, ale mozesz byc pewien, ze sa ludzie, ktorzy przeczytali Twoj
    post i zrozumieli jego tresc, ale sami nic tu nie napisza.

  • 14. Data: 2004-08-24 14:46:27
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Uzytkownik "CC" <o...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,

    > uruchomilem serwis http://obnie.w.interia.pl
    > o...@i...pl

    Wszedlem na twoja strone i sie przerazilem...
    Muzyka w polaczeniu z teksatami o zydomasonerii nie jest najlepszym
    wyborem..
    Chcesz to sobie walcz z naskiem, ale najpierw zrub jakas profesjonalna
    stronke, coby cie ludzie na powaznie brali...
    a zydzi, masoni i cyklisci to raczej tematy z cyklu siala baba mak az jej
    sie ucho urwalo...
    czyli spiskowa teoria dziejów...

    dowcipne...
    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 15. Data: 2004-08-24 14:57:22
    Od: Jan Magnuszewski <N...@h...net>

    artur@_il.pw.edu.pl wrote:

    > Jak sie wstydzisz to nie ogladaj, to nie jest teleturniej "Skrytykuj moja
    > estetyke". Juz raz napisalem - nie podoba ci sie, ze ktos lubi czarny
    > kolor i go naduzywa, wysmiej go na nowe-strony i pregierzu.

    To Ty powinieneś się wstydzić, nie ja...

    > Problem w tym, ze ty nie miales zdania na temat postu i nie
    ustosunkowales
    > sie do jego tresci.

    Zdanie mam i to bardzo konkretne. Jeśli ktoś mnie zaprasza na stronę tak
    paskudną jak ta to mu pisze co o niej myślę i robię to tam gdzie mnie
    zapraszano ze względu na moje dobre serce, chcę ustrzec innych przed tym
    strasznym widokiem.

> [...]
    > to jest belkotem. To prawda istnieje "wolnosc belkotu" i jest nadmiernie

    Trochę samokrytyki, stary proszę.

    > pa stary

    > ps. oczywiscie bedziesz probowal jeszcze cos udowodnic; powodzenie :-P

    Ja niczego nie staram się udowadniać, mówię Ci tylko, że robisz źle
    Twoja sprawa co z tym zrobisz. Jak dla mnie EOT, Ty i tak wiesz lepiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 16. Data: 2004-08-24 17:02:00
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik artur@_il.pw.edu.pl napisał:

    > Nie widzisz rozniczy pomiedzy "instytucje panstwowe musza postepowac
    > zgodnie z prawem" a "przestrzeganie zwyczajow spolecznych jest mile
    > widziane"? Szkoda.

    Chodzi o to, że ktoś chce robić pożądki w sprawach zawiłych i trudnych,
    a nie radzi sobie z podstawowymi. To ośmiesza już na starcie.
    Podobnie mój sąsiad startował do parlamentu czyli brał się za rządzenie
    państwem, a patrząc przez okno na osiągnięcia w pożądkowaniu własnego
    gospodarstwia, jego zapędy tylko mnie rozśmieszyły.

    Instytucje państwowe nie są wyjątkiem. Każdy "musi" być w zgodzie z
    prawem. Prawo przewiduje też zgodność z "dobrymi obyczajami" AFAIK
    --
    Olek

  • 17. Data: 2004-08-24 17:23:00
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Tue, 24 Aug 2004 11:52:29 +0000 (UTC), artur@_il.pw.edu.pl wrote:
    > Stary, a jaki to ma zwiazek z grupa
    a twój czytnik łamie References. Nie możesz go dostosować do zgodności z
    RFC1036 2.2.5? Od tej grupy chyba mogę tego wymagać.

    Pzdr

    --
    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

  • 18. Data: 2004-08-24 18:19:06
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Woyteck <m...@p...onetNO-SPAM.pl> wrote:

    > Chcesz to sobie walcz z naskiem, ale najpierw zrub jakas profesjonalna
    > stronke, coby cie ludzie na powaznie brali...

    Przepraszam się wtrącę, bo podzielam tu zdanie Artura, że należy
    powstrzymywać się od pisania nie na temat, ale to co tu czytam
    przekracza już wszelkie granice..

    Panowie (niektórzy z Was), czy Wy macie po 13 lat?

    Woyteck zobacz co napisałeś.. jak można traktować poważnie
    radę osoby, która pisze "zrub"?

    Parę postów wyżej inna osoba dwukrotnie pisze "pożądek"
    robiąc jednocześnie wykład o "sprawach podstawowych"
    i "ośmieszaniu się już na starcie" (!)

    Jeżeli jesteście (niektórzy z Was) upośledzeni na wykształceniu
    lub umyśle, a z taką pasją walczycie o stosowanie etykiety
    w sieci, zgodność z dobrymi obyczajami i profesjonalizm
    w robieniu czegokolwiek, to zacznijcie do cholery używać
    słownika ortograficznego na każdym własnym poście przed
    wysłaniem go do Internetu. To chyba proste, hm?

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 19. Data: 2004-08-24 20:48:53
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >a twój czytnik łamie References. Nie możesz go dostosować do zgodności z
    >RFC1036 2.2.5? Od tej grupy chyba mogę tego wymagać.

    It is permissible to not include the entire previous "References" line if
    it is too long. An attempt should be made to include a reasonable number
    of backwards references.

    Rozne czytniki roznie okreslaja "rozsadna dlugosc", ale wszystkie
    umozliwiaja odtworzenie watku, podobnie moj lynx, ale jezeli uwazasz, ze
    informacja wystarczajaca nie jest informacja rozsadna, to pisz do autorow.

  • 20. Data: 2004-08-24 21:11:26
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    artur@_il.pw.edu.pl wrote:

> [...]
    > informacja wystarczajaca nie jest informacja rozsadna, to pisz do autorow.

    Ok, czepiamy się dalej - cytujesz pliterki, a deklaracji charset brak w
    nagłówku.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-