  • Data: 2017-07-22 14:34:04
    Temat: Re: NOM - co się z tym stało?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> writes:

    > Napisałem, że ten kto nie zapłacił, *NIE* miał komornika na głowie.
    > Tak było. Nie mam pojęcia ilu ludzi wpłaciło NOM-owi kasę na konto,
    > ale skoro Ojcu Dyrektorowi wpłacają, to może im też.

    No nie, to jednak zupełnie inne sprawy. Sam brak dowodu na istnienie
    należności nie oznacza, że należność nie istnieje. Oznacza tylko, że
    w przypadku odmowy zapłaty, nie można klienta skutecznie do niej zmusić
    (a tym przypadku, nawet pewnie zidentyfikować). Mam jednak nadzieję,
    że w dalszym ciągu normą jest regulowanie zobowiązań nawet wtedy, gdy
    nie mogą być skutecznie dochodzone (i nawet jeśli druga strona trochę
    zbyt optymistycznie wymyśliła sobie sposób rozliczeń).
    --
    Krzysztof Hałasa