  • Data: 2017-08-03 23:15:04
    Temat: Re: NOM - co się z tym stało?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-03 o 20:23, HF5BS pisze:

    > Tyle, żże bez danych człowieka jest pole do nadużyć, może niewielkie,
    > ale...

    Takie samo pole, jak na każdym normalnym bilecie. Widzisz jakieś
    nadużycia? Że człek wysiada i przekazuje bilet kolejnemu pasażerowi? Nie
    spotykam się z czymś takim w jakiejś istotnej liczbie.

    > Wystarczy, że spotkam znajomego, dam mu kwitek, powiem gdzie dostałem i
    > niech udowadniają, że zmienił się "obwiniony" :P A już trudno, zapłacę
    > gapowe, ale kumpel za frajer pojedzie.

    Nie pojedzie, bo już wysiadłeś z tego autobusu.

    > Ale w sklepie nie masz w normalnym układzie opłaty podwyższonej za coś...
    > Chodzi mi o to, czy by jakiś pieniacz nie popienił się trochę, aby
    > wykazać, że dostał za bezdurno... Dobra, bo rzeczywiście zanadto się

    W sensie, że zapłacił, a potem mu się odwidziało? Bo nie rozumiem.

    --
    Liwiusz