    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <580773f9$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5809e86a$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <580dcb45$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    Subject: Re: Na razie zabawka
    Date: Mon, 24 Oct 2016 16:07:25 +0200

    dyskusyjnych:74015383-282a-4f13-a3e4-eb06ed7be468@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 24 października 2016 17:50:15 UTC+9 użytkownik
    J.F. napisał:

    >No toż cały czas się wymądrzasz jakimiś radiami.

    Radia w latach 60-tych pokazuja ze taki przemysl tam mieli.
    I nie nalezy tego porownywac z latami 201x - gdy to oni wyznaczaja
    standardy.

    No ale wyznaczaja dzieki umiejetnemu rozwojowi oraz tej taniej sile
    roboczej w 50 lat temu.

    Choc z tym rozwojem ... juz nie jestem taki pewny, czy umiejetny :-)

    >Nawet pudełko to samo,

    Obudowa ta sama, to czemu pudelko zmieniac :-)

    >tylko naklejka z symbolem modelu inna, na którymś tam miejscu zamiast
    >US, ma KR. Na stronie LG, ani koreańskiej, ani >anglojęzycznej, nie
    >ma o tym ani słowa. Na forach ludzie potwierdzają.
    >Rynek amerykański zbiedniał, więc LG zdecydował o żyłowaniu. Rynek
    >koreański
    >domaga się wyższej jakości, więc ma być 3D, nawet za wyższą cenę.

    Byc moze. A moze odwrotnie - rynek koreanski ciagle sie tym podnieca,
    wiec moze byc drozej.
    A zylowanie niekoniecznie - w srodku moze byc dokladnie to samo, tylko
    inny program.
    Bez opcji 3D.
    A jak sie Amerykanom 3D spodoba - to zaplaca po raz drugi :-)

    >Podnosił się, ale w tempie okołozerowym.
    >Jak chcesz się spierać czy to było dużo czy mało w porównaniu z
    >dzisiejszymi czasami, to tracisz czas.

    Niestety, nie mamy danych, ale tak mi sie wydaje, ze jak sie grzebie w
    g* i sadzi ryz, a po 20 latach samochod ma w zasiegu reki, to jednak
    postep byl.
    I mowie o 20 wieku, a nie o ostatnich 20 latach.

    >Prezentujesz imponujący poziom optymizmu :-)

    A coz ja na to poradze - trzeba sie przyzwyczaic :-)

    No, jeszcze mozna rewolucje zrobic - ale koniecznie sekretarzem KC
    zostac :-)

    >Kwestia punktu widzenia. Konstruktorów coraz więcej.

    Praca jednego konstruktora zaspokoi wiecej ludzi.
    No chyba, ze modne sie stana konstrukcje na zamowienie.

    >Same but different. Brawo.

    I tu wraca poprzedni akapit - niby taki bogaty kraj, a robic trzeba.
    I co zarobisz, to wydasz. Takie "lepiej" :-)

    >No i?

    No i poszly na przetop. Na nowe samochody ... dla europejczykow :-)

    >Tam gdzie wszystkie inne samochody: większość na śmietniku,

    W kraju, do ktorego sie sprowadza kilkunastoletnie samochody z Europy,
    to troche dziwne, ze inne kilkunastoletnie samochody trafily na
    smietnik.

    A to w miare przyzwoite samochody byly, chyba nie przerdzewialy jak
    fordy.

    Moze wlasciciele sa zadowoleni i wcale nie zamierzaja sprzedawac ?
    Moze sprzedali Rosjanom/Ukraincom/Rumunom ?

    A moze jednak pare ostatnich lipcow wyslalo je na smietnik ? Auto bez
    klimy to nie auto :-)

    >No przecież przymierał. Cały naród budował stolicę, znaczy za darmo
    >rozbierał budynki w swoim mieście i wysyłał cegłę do Warszawy.

    Moze w jednych butach caly rok, ale glodu nie bylo.
    Szynki do chleba moze i brakowalo, ale chleba nie.

    >Tak to rolnik ledwo wyżywi swoją rodzinę. A tu kraj trzeba wyżywić.

    Wyzywil przed wojna, to czemu nie mialby po wojnie ?
    Owszem - terenu ubylo, ale ludzi tez ubylo.

    Jesli chcesz podyskutowac, to raczej o tym jaka bedzie przyszlosci i
    produkcja zywnosci jak sie ropa skonczy.
    Skoncza sie nawozy i traktory i trzeba bedzie wrocic do sredniowiecza
    ?

    >No to zdefiniuj jaki według Ciebie jest "ten" bo tak to możesz w
    >nieskończoność marudzić.

    Paszporty maja, jezdza sobie po swiecie, internety maja, prywatne
    fabryki maja, moze tylko trzeba troche uwazac co sie pisze i co spiewa

    J.