  • Data: 2014-01-08 22:00:52
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Trochę racji mają. Powinni te kontrole zorganizować, do tego sprawdzani
    > powinni być w ten sposób nie tylko kierowcy, ale dyrektor, prezes,
    > kontroler itp. Jak ludzie zobaczą, że wszyscy to inaczej spojrzą.

    Czyli im sie te kontrole nie podobaja, bo prezesi nie sa kontrolowani?
    Raczysz żartować...
    A co do organizacji kotroli - podejrzewam, że to jest do omówienia.
    Nikt przeciez nie mówi, ze wlatje kontrola do tramwaju, motorniczego na
    glebę i dmuchać...

    > Alkomat w tramwaju też jest dobrym pomysłem.

    W sensie takie ktore jak dmuchniesz promil to wyłączają tramwaj -
    oczywiście.
    Tylko czy one będą mniej "uwłaczające godności"?