  • Data: 2014-01-16 14:34:00
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale po co zmieniać, jeżeli mozna podejśc do tematu inaczej to znaczy tak
    > jak napisałem powyżej.
    > Przeciez pijak nie bedzie kalkulował - dzis jestem pijany to pojade nie
    > swoim. Gdyby kalkulował, to by nie jechał w ogoóle.

    No ale czemu jeden ma mieć skonfiskowane auto a drugi nie bo np lizing ma ?
    Jeśli to ma być zemsta to wystarczy zażądać pieniędzy. Będzie przynajmniej
    wiadomo o co chodzi :-) Jeśliby nie chodziło o tego rodzaju przymus
    państwowy a o zwykłe zabezpieczenie niewinnych to by wystarczyło winnego
    osadzić w więzieniu.

    Pierdoły wymyślacie i tyle