  • Data: 2014-09-25 20:19:07
    Temat: Re: Namiot bezcieniowy do fotografowania bizuterii
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-23 19:57, atm pisze:

    > Efekty sa swietne. Jak wyglada fotografowanie z blenda?
    > Namiot otacza caly przedmiot blenda zas wypelni tylko czesc
    > otoczenia. Czy te nie pozostala przestrzen jako odbicie w
    > bizuterii nie bedzie gorsza od szwow?

    Kiedyś kupiłem takowy firmy bodajże Elfo. Jest on w kształcie stożka
    zawieszanego np. na statywie. Z boku ma zamek błyskawiczny pozwalający
    na wsuniecie obiektywu na dowolnej wysokości. Na dole ma plastikową
    obręcz zwijaną w ósemkę do transportu. Nie ma żadnych szwów, nic się nie
    odbija w biżuterii.

    Marek