eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaNapęd pneumatyczny posuwisto zwrotny › Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!border1.
    nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
    neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
    References: <r6c5c9$7gl$1$Jacek@news.chmurka.net> <r6c8jb$oh3$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <r7022j$lqs$1$Jacek@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1xwuld10vy310.194s6yxamfbt1$.dlg@40tude.net>
    Organization: : : :
    Date: Tue, 14 Apr 2020 09:01:54 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 35
    NNTP-Posting-Host: 77.253.217.116
    X-Trace: 1586847714 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 546 77.253.217.116:37564
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:44159
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >>>> Jacek musi odkryć trzydrożny-dwupołożeniowy zawór pneumatyczny,
    >>>> przełączany popychaczem na tłoczysku siłownika. tiny.pl/7q5m1
    >>> No tak, ale lokomotywa parowa ma sporą bezwładność, a u mnie nie
    >>> ma żadnej, więc zawór mi się poruszy i zostanie w położeniu pół
    >>> na pół i na tym koniec.
    >>
    >> Lokomotywa jest marnym punktem odniesienia, a bezwładność nie ma
    >> tu nic do rzeczy. Tysiące takich pneumatycznych siłowników w wielu
    >> instalacjach na całym świecie porusza się wte i nazad -- i ani myśli
    >> zatrzymać się bez przyczyny w położeniu pół na pół.
    >
    > Bo sa sterowane rozbudowanym ukladem, czesto elektrycznym.

    Ja piszę o tych nieelaektrycznych, bardzo prostych.

    > Najprostszy przyklad masz w samochodzie - serwo wspomagania hamulcow,
    > no wlasnie - serwo, nie oscylator hamulcowy.

    W życiu by mi nie przyszło do głowy porównywać tak różne od siebie
    urządzenia i ich działanie. Co jeszcze mają ze sobą wspólnego, poza
    tym, że jedno i drugie powietrzem pędzone?

    > Rysunek Konrada w zasadzie nie zawiera zadnego rozwiazania.

    Spodziewał się ktoś czegoś innego?

    > Trzeba to zrobic np tak jak WM narysowal - a i tam, jak bezwladnosci
    > zabraknie, to stanie w polowie zmiany, bo odetnie sterowanie cylindra.

    Jeśli staje w połowie, to do dupy taki pomysł.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: