    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
    <5e95ab74$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e95c65d$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e95d813$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 14 Apr 2020 17:54:55 +0200

    Pan J.F. napisał:

    > Taki mechanizm z przeskokiem ?
    > Moze i typowe, ale wydaje mi sie, ze nie.

    Mnie się nie wydaje. U nas leżą w szufladzie.

    > Chyba, ze masz taki zawor na mysli ... ten chyba bylby dobry
    > https://www.youtube.com/watch?v=MhnwGD1Jo3E

    Dobry -- i taki pokazałem jakiś czas temu w sklepie, za cenę flaszki.

    > taka idea - wiekszosc pomyslow gowniana, ale czasem sie cos
    > fajnego wymysli.

    Tym razem się nie wymyśliło. Co dziwnym nie jest -- tak można robić,
    gdy potrzeba czegoś nietypowego. Ruch wte i nazad jest przez ludzkość
    od dawna opanowany w każdym możliwym aspekcie.

    Jarek

    --
    Żebyś ty chmielu na tyczki nie lazł,
    Nie robiłbyś ty z panienek niewiast,